کوره زغال صنعتی | کوره ذغال

کوره زغال صنعتی | کوره ذغال

کوره صنعتی ذغال،قیمت کوره صنعتی زغال،خط تولیذ زغال فشرده

انواع دستگاه تولید زغال :

دستگاه ها بر اساس نوع محصول خروجی دسته بندی و طبقه بندی می شوند

  • دستگاه پرس گردشی
  • کوره زغال 6 جداره
  •  همرفتی
  • جی پلاس
  • کوره جداره ای (کبابی)

نحوه کار کوره زغال صنعتی ؟

کوره های زغال صنعتی نسبت به کوره های قدیمی ایمنی بیشتری دارند و در دراز مدت مشکلات سلامتی برای کارکنان  ایجاد نمی کنند؛ چیزی که باعث می شود از نظر اقتصادی کار با کوره های ذغال صنعتی به صرفه تر باشد، توانایی بالای آن ها در تولید ذغال با سرعت بالا و بدون هدر رفتن چوب است.

بسیاری از کوره ها درون محوطه احتراق دارای قفسه بندی مخصوصی هستند که برای قرار دادن انواع چوب ها طراحی شده اند. جالب است بدانید که شما می توانید حتی از خاک اره و قطعات کوچک چوب نیز در این کوره ها استفاده کنید و ذغال فشرده مرغوب تولید نمایید. این یعنی با در اختیار داشتن یک کوره صنعتی مدرن و مجهز، می توانید با ارزان ترین مواد اولیه به تولید ذغال مشغول شوید و از این راه به درآمد بالایی دست یابید.

بعد از قرار دادن چوب ها درون کوره، تنها کاری که شما باید انجام دهید فشردن دکمه های پنل کنترل است که در قسمت بیرونی کوره قرار دارند. این پنل کنترل برای کوره های مختلف کمی متفاوت است اما عملکرد کلی آن ها به یک شکل است.

 

کوره زغال

آیا کار با کوره زغال صنعتی سخت است؟

افراد معمولا به دلیل این که در ابتدای آغاز شغل خود یعنی ساخت زغال از کوره های سنتی استفاده می کنند کمی می ترسند که کوره های صنعتی برای آن ها درد سر ساز شود. در صورتی که کوره های صنعتی و یا به طور کلی ماشین هایی که جایگزین نیروی انسانی می شوند برای راحت تر کردن کار ها و سریع تر شدن فرآیند تولید می باشند.

علاوه بر آن باید بگوییم که استفاده از کوره های صنعتی در مدل های مختلف نیز بسیار ساده و آسان می باشد و افراد می توانند به راحتی نحوه ی استفاده از آن را یاد بگیرند. مدرنیته شدن کسب و کار ها مطابق با نیاز های روز صد در صد به نفع کسب و کار افراد خواهد بود و به هیچ عنوان در ارتباط با این موضوع جای شک و شبه را در خود باقی نگذاری

تجهیزات کوره های صنعتی :

  • سبدهای مناسب برای ذغال مرکبات
  • مشعل های گازی یا گازوئیلی(با توجه به ابعاد کوره)
  • تابلو برق های اتوماتیکP L C یا نیمه اتوماتیک
  • فیلتر مناسب که بنا به درخواست مشتری نصب می گردد.(با توجه به ابعاد کوره)

کوره زغال

مشکلات کوره زغال سنتی

در تمامی مراحل تولید زغال حتما باید شخصی پای کوره زغال باشد و کل وقتش را صرف رسیدگی به تولید زغال کند.
هر پخت تولید زغال مدت زمان زیادی طول می کشد.
موجب آلودگی محیط زیست می شود.
کیفیت بهداشتی پایین

مزایای کوره صنعتی زغال

کوره های صنعتی زغال آلاینده محیط زیست نبوده و دود و ضرر زیست محیطی نیز ندارند.
زمان پخت و تولید زغال در این کوره ها بسیار کمتر از کوره های سنتی می باشد.
نیازی به وجود یک نفر به صورت تمام وقت برای تولید زغال پای کوره نبوده و فقط در همین حد که یک نفر روزی ۲ بار فقط چک کند که برق نرفته باشد.
کیفیت بالای بهداشت
و…

کوره صنعتی زغال:

گروه ماشین سازی دانیال کوره های صنعتی نسل جدید بر اساس استانداردهای محیط زیستی اراِئه می کند. .جهت اطلاع از قیمت کوره صنعتی ذغال

با ما در تماس باشید.
09104385456