پوشال کاغذی میوه – 09104385456

پوشال کاغذی میوه – 09104385456

یکی از محصولات پر کاربرد در بسته بندی میوه، انواع پوشال ها هستند. این پوشال ها از جنس کاغذ هستند و در رنگ های مختلف تولید می شوند . معمولا زیر جعبه های میوه مقداری پوشال قرار می دهند تا از له شدن میوه ها جلوگیری شودهمینطور این کار باعث می شود که آب میوه ها حفظ شود و دیرتر خشک بشوند به همین دلیل استفاده از انواع پوشال امروزه بسیار پر طرفدار شده است و در سطح وسیعی به کار گرفته می شود.

خرید پوشال کاغذی قیمت مناسب

تولید پوشال میوه فقط در12ماه از سال انجام میشه و اکثر کسایی که پوشال بسته بندی تولید میکنند در اطراف شهر تهران هستند و12 سال رو صرف خرید کاغذ باطله میکنند واین کاغذ ها دپو ونگهداری میشه . ما همیشه سعی میکنیم تولید پوشال رو همیشه داشته باشیم تا بتونیم با قیمت مناسب عرضه کنیم.

دلایل استفاده از پوشال میوه

  • جذب رطوبت
  • پیشگیری از اسیب دیدگی
  • ظاهر بسته بندی بالا

پوشال کاغذی میوه

رشته های باریک و سبکی هستند که با استفاده از کاغذهای ضایعاتی درست می شوند.پوشال ها کوچک ترين محصولي هستند که از کاغذهاي باطله توليد مي شوند.به همين دليل نگراني از بابت اطلاعات روي کاغذ و اسناد، وجود ندارد. تنها نکته مهم اين است که کاغذ به مواد شيمياي و سمي آلوده نباشد تا مشکلي براي ميوه ها بوجود نياورند.

براي توليد پوشال، کاغذهاي باطله در ابتدا مرتب مي شوند. کاغذها بايد به صورت دسته اي وارد دستگاه خرد کن شوند. دستگاه آن ها را به صورت رشته هاي باريک برش مي دهد. اکنون پوشال ها به صورت منظم از دستگاه خارج مي شوند.

بلندي پوشال هاي خارج شده از دستگاه به اندازه کاغذهايي است که وارد دستگاه ميشوند. بنابراين در صورتي که رول هاي کاغذي براي برش وارد دستگاه شده باشند، بايد کوتاه شوند تا به اندازه مشخص براي پوشال ها برسند.در مرحله بعدي پوشال ها بايد در هم تنيده شوند. نوارهايي که به صورت منظم کنار هم قرار گرفته باشند، براي قرار دادن ميوه مناسب نيستند.

در صورتي که حجم پوشال ها کم باشد، کارگران مي توانند به صورت دستي اين کار را انجام دهند. اما در حجم زياد به دستگاه براي مخلوط کردن پوشال ها نياز است.

 دستگاه پوشال کاغذی میوه

پوشال میوه کاغذی برای بسته بندی مجسمه ، شیشه و ظروف

پوشال برای بسته بندی شیشه قلیان،انواع ظروف ،مجسمه های گچی،لوستر و محصولاتی که برای جابه جایی نیاز به مراقبت دارن موجود مباشد. ما چند مدل پوشال رنگی داریم که یکم زبر هستن وقیمت کمتری دارند ،این پوشال عموما رنگی، گلاسه و مقوایی هست.

ماشین آلات تولید پوشال کاغذی میوه

  • خردکن
  • پرس پوشال

بسته بندی پوشال کاغذی ميوه 

مرحله مهم در روش توليد پوشال کاغذی ميوه بسته بندی است. میدان  های ميوه و تره بار و باغداران و توليدکنندگان مهمترين مشتريان پوشال های کاغذی هستند. آن ها به حجم زيادی پوشال نياز دارند. در صورتی که اين محصولات به شکل صحيح بسته بندي نشوند، حجم زيادی از آن ها در طول مسير روی زمين يا داخل ماشين می ريزد و عملا بلااستفاده می ماند.

اما در بسته بندی های صحيح، کمترين ميزان پوشال از آن خارج می شود. اين موضوع از کثيف شدن و هدر رفتن پوشال ها پيشگيری می کند.پوشال ها بعد از توليد، در وزن های مشخص و به شکل مکعب يا استوانه بسته بندی مي شوند. براي پيشگيری از پخش شدن پوشال ها، دور آن ها با استفاده از کارتن های ضايعاتی پوشانده مي شود.

با اين کار ديگر نوارهای کاغذ نمی ريزد. کارتن ها با استفاده از سيم يا طناب های محکم به دور بسته های پوشال محکم مي شوند. شکل مکعبی باعث راحتی در جابجايی آن مي شود. همچنين با اين شکل تعداد بسته های بيشتری در يک ماشين جای می گيرد. بعد از بسته بندی پوشال ها در جای خشک و به دور از آسيب های محيطی مانند جوندگان انبار می شوند تا به فروش برسند.

از چه کاغذ هایی نباید برای تولید پوشال میوه استفاده کرد ؟
  • کاغذهای کثیف و دارای لکه های فراوان
  • خیلی ریز
  •  آلوده به مواد شیمیایی
  • روغنی و رنگی

فروش پوشال میوه

بیشتر مراکز فروش پوشال میوه در تهران میباشد ، کاغذهایی که از کناره برش بندکاغذ بریده میشود ضایعات کاغذ محسوب نمیشود و عموما سفید هست برای بسته بندی محصولات کشاورزی استفاده میشود. عرض پوشالهای برش خورده از ۴ میلیمتر هست تا ۳سانتیمتر که بسته به نوع میوه ،هرکدام مصارف جدا دارند.

میوه هایی نظیر پرتقال سیب ، گلابی،انار،لیموشیرین ، آلبالو ، آلو ، انبه، انجیر ، انگور ، آناناس ، نارنگی ، خربزه و… که در سردخانه نگه داری میشوند نیاز به پوشال برای انتقال به سردخانه را دارند . برای آگاهی از شرایط فروش با شماره هایی که در پایین سایت هست تماس بگیرید.

ماشین الات تولید پوشال را از کجا می توانیم تهیه کنیم؟

شما می توانید با مطالعه کاتالوگ محصولات و مشاوره با کارشناسان مربوطه ماشین سازی دانیال خط تولیدپوشال کاغذی میوه را خریداری نمایید یا با شماره  زیر تماس بگیرید

09104385456