خط تولید ماسک سه بعدی

خط تولید ماسک سه بعدی

قابلیت مهم برای دستگاه تولید ماسک

از جمله قابلیت‌های مهم دستگاه تولید ماسک سه بعدی می‌توان به توانایی تولید انواع ماسک پزشکی با بهره گیری از پارچه‌های ضد رطوبت مثل پروپلین با 3 تا 6 لایه می‌باشد. ماسکی که توسط دستگاه تولید ماسک تولید می‌شود از الیافی با جنس نانویی بهره می‌برد.

در اینجا ذکر این نکته حائز اهمیت است که ماسک‌ها قابل شستشو نبوده و یکبار مصرف هستند و البته تنفس با آن‌ها بسیار راحت است. همین مزایا سبب می‌شود تقاضای بازار برای این ماسک زیبا و کاربردی بالا باشد و خرید دستگاه تولید  ماسک امری منطقی و سودده قلمداد شود.

ماسک‌ها کجا کاربرد دارند؟

ماسک‌های سه بعدی تولید شده توسط دستگاه تولید ماسک کالای پزشکی پرطرفداری است که در مصارف زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد؛
• کلینیک‌های پزشکی
• لابراتورها و آزمایشگاه‌ها
• ترددهای چند ساعته در شهرهای آلوده به انواع گرد و غبار و یا انواع ویروس و یا همراه با آلودگی هوا

نکات مهم درباره مشخصات دستگاه تولید  ماسک

از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه تولید ماسک سه بعدی انعطاف پذیری بالای آن است. با استفاده از این امکان می‌توان به راحتی فنر فیکس کننده ماسک روی بینی را نصب کرد تا کالای تولید شده به راحتی روی صورت خریدار منطبق شود. بر عکس بسیاری از ماسک‌های موجود در بازار، دستگاه تولید ماسک، از تکنولوژی التراسونیک بهره می‌گیرد.

این تکنولوژی همان سیستم گرمایی است که در درجه حرارت 80 درجه سانتی گراد کار می‌کند و طبیعی است که اینجا اثری ویروس کرونا نخواهد بود. دستگاه تولید ماسک سه بعدی در حدود نیم تن وزن دارد و ابعادی با این اندازه دارد؛ 6*1*1.8 متر. برق مصرفی دستگاه تولید  ماسک بسته به سفارش مشتری به صورت تکفاز و سه فاز قابل طراحی است.

میزان تولید دستگاه تولید فیش ماسک در 24 ساعت

دستگاهی که با آن می‌توان  ماسک تولید کرد به یک اپراتور نیاز دارد و با حضور همین یک نفر می‌توان در ساعت از 2000 الی 7000 ماسک تولید کرد و البته دستگاه را هم به صورت 24 ساعته مورد استفاده قرار داد.