ایمنی کارگاه تولید زغال | 09104385456

ایمنی کارگاه تولید زغال | 09104385456

ایمنی کارگاه تولید زغال

اولین موضوع هنگامی که دارند کوره جهنمی را می‌سازند یا دارند مشعل کوره را نصب می‌کنند. متأسفانه ترموکوپل آنالوک مشعل را باز می‌کنند، بر داشتن ترموکوپل آنالوک موجب قطع شدن برق می‌شود . این کار باعث می‌شود که نتواند به طور اتوماتیک گاز را قطع کند و گاز همچنان وارد کوره جهنمی کارگاه می شود. نتیجه ی این سهل انگاری می تواند باعث انفجار و آتش سوزی شود .

موقعی که زغال را از کوره خارج کردید، تا هنگامی که کاملاً خنک نشده است نباید آن را بسته بندی کنید . اول از همه به طور جدا گانه زغال ها را پخش کنید تا به آرامی خنک شود و دوم این که برای بسته‌بندی زغال از خنک بودن آن کاملا مطمعن شوید .

کوره زغال

امکانات اطفاء حریق در خط تولید

حتماً حداقل دو کپسول آتش نشانی بسیار خوب و بزرگ در کارگاه خودداشته باشید، تاکارگاه زغال فشرده ایمنی داشته باشید. پیشنهاد ما این می باشد که از کپسول‌های کف استفاده کنید ؛ هم اثرگذاری آن بیشتر می باشد و هم آلودگی کمتری در زمان استفاده دارد .

برنامه‌های ایمنی و مهار آتش

  1. درهای اضطراری باید به راحتی باز و بسته شوند .
  2. تعداد مناسب خروجی اضطراری برای تمامی افراد موجود در کارگاه که بتوانند سریعاً از آن مکان خارج شوند .
  3. فعال شدن روشنایی اضطراری در صورت نیاز به خاموش شدن برق کملا ضروری می باشد .
  4. موانع را در مسیرهای گذر منتهی به همه مسیرهای فرار رفع کنید و هیچ گونه مانعی در این راه‌ها باقی نگذارید .
  5. یک محل ملاقات ایمن که به اندازه کافی دور از ساختمان است برای استقرار کارگران در نظر گرفته شود .
  6. مسیرهای خروج اضطراری به صورت کامل و واضح معین شده است که سریع ترین و مستقیم‌ترین خروج از ساختمان را فراهم می‌کند.
  7. بسیار مهم می باشد که اطمینان حاصل شود تمامی سیستم‌های آتش‌نشانی و اخطار کاملاً کاربردی می باشند و تجهیزات و امکانات
  8. مناسب آتش‌نشانی به صورت اصولی و درست نصب، آزمایش و نگهداری می‌شوند، تا در صورت به وجود آمدن آتش‌سوزی از آن هااستفاده شود.
  9.  کلیه کارگران باید درباره ی خطرات آتش‌سوزی آموزش ببینند و آگاهی لازم را داشته باشند.

زغال

نکات مهم در مورد ایمنی در کارگاه تولید زغال فشرده

محل دپو مواد اولیه و خط تولید فاصله زیادی داشته باشد تا در صورت بروز مشکلی در خط تولید به وجود نیآورد.بخش دپو و بسته بندی زغال هم از سایر فضاها فاصله داشته باشد، در صورت امکان عملیات بسته بندی در سالن دیگه‌ای انجام گیرد .از شما خواهش می‌کنم موارد ایمنی در کارگاه تولید زغال را کاملا جدی بگیرید و به آن توجه لازم را داشته باشید ، حتی در حرفه‌ای ترین کارگاه‌ها عدم رعایت این نکات متأسفانه باعث به وجود آمدن اتفاقات بسیار بد و جبران ناپذیری می باشد .

عدم رعایت نکات ایمنی در کارگاه تولید زغال فشرده هم از نظر جانی و هم از نظر مالی شما را تحت خطر قرار می‌دهد. این را به خاطر بسپارید که در صنعت رعایت نکات ایمنی در اولویت قرار دارد.

کوره زغال

کار با کوره زغال صنعتی چه مزیت هایی دارد؟

یکی از مزیت های بسیار فوق العاده ای که کوره زغال صنعتی برای افراد در بر دارد این است که نیازی نیست نظارتی به فرآیند تولید زغال توسط افراد باشد چرا که این کوره ها به نوعی ساخت شده اند و کار می کنند که نیازی به این کار نیست و صفر تا صد تولید زغال توسط خوده کوره ی صنعتی انجام می شود.

زمانی که کوره را روشن می کنید در یک اقدام اتوماتیک و به صورت خودکار شروع به تولید زغال می کند و نیازی به چک کردن های پی در پی نخواهد داشت.

میزان آلودگی ایجاد شده ناشی از کارکرد آن که بسیار پایین می باشد و حتی می تواند دود به وجود آمده را بازیابی نماید که در نوع خود این مورد بسیار جذاب و خارق العاده می باشد.

در روش های سنتی و نوع کارکرد کوره های قدیمی بهداشت بسیار کم مورد توجه واقع می شد اما نحوه کار کوره زغال صنعتی به ترتیبی است که بهداشت به صورت ناخودآگاه هم رعایت می شود و میزان رعایت بهداشت در حالت کلی در کوره های صنعتی بسیار بالا و در حد استاندارد های تعیین شده می باشد و افراد خود می توانند شاهد این موضوع باشند.

گازگیری به خوبی انجام می شود، این عمل برای زمانی است که ذغال تولید شده توسط مصرف کننده تهیه و مورد استفاده قرار گیرد و در حین استفاده دچار سر درد نشود.

به دلیل این که چوب ها به صورت مستقیم نمی سوزند میزان تولید خاک زغال بسیار پایین می باشد و می توان گفت که اصلا تولید نمی شوند.

کوره صنعتی زغال

گروه ماشین سازی دانیال کوره های صنعتی نسل جدید بر اساس استانداردهای محیط زیستی اراِئه می کند. این کوره ها دارای سیستم تصفیه و حذف دود می باشند کوره های صنعتی دارای عایق بندی متفاوتی است که امکان از بین رفتن آن وجود ندارد و این دستگاه ها با دستگاه های موجود در بازار متفاوت است.


جهت اطلاع از قیمت کوره صنعتی ذغال با شماره 09104385456 در تماس باشید.